Aktuálně:

POZOR:
27-29.5 se bude tento web
přesovat na zcela nové
stránky. Během přesunu
může být problém
s odesláním objednávky.
V případě problémů nás
kontaktujte na email:
silvermedic@centrum.cz

Nebo zavolejte na číslo:
00420  607 991 716
----------------------------------
Od 28.4. je v přístrojích
nainstalovaná rozšířená
verze programu 2019.
Podrobnosti o nových funkcích
přístroje naleznete zde.

Ti, kdo už přístroj Silver MEDIC
ULTRA mají, dostanou do konce
května na e-mail instrukce pro
automatickou aktualizaci přes
internet.
----------------------------------
Na přístroj Silver MEDIC®
5 let záruka
----------------------------------
NÁKUP PROTIHODNOTOU:
Možnost výměny staršího
přístroje Silvermedic
za nejnovější model ULTRA.
Více na E-SHOP
----------------------------------
Při nákupu na IČO lze sloučit
fakturované položky pod
jednotné označení
například "Měřící přístroj".
Možnost odpočtu DPH

 
 

BEZPEČNOSTÍ OCHRANA UŽIVATELE

Mam váš přístroj od jara. Všechno fungovalo dobře, ale teď když jsem začal dělat koloid, tak se po osmi minutách ozve trvalé pískání a přístroj už dál nevyrábí. Píská pořád, dokud ho nevytáhnu ze zdi. Mám přístroj poslat na opravu? Prosím o rychlou odpověď, potřebujeme si v rodině vyrobit další koloid. Nechceme přerušit léčbu. Zilka

BEZPEČNOSTÍ OCHRANA UŽIVATELE

Odpověď

To co popisujete může mít jen dvě příčiny:

1. Voda, ze které chcete koloid vyrobit obsahuje nedovolené látky (nemá předepsanou čistotu).
    Zkontrolujte si prosím čistotu použité vody přiloženým měřidlem „ppm“.
2. Nesprávně jste propojil stříbrné elektrody (velmi nepravděpodobné).

Důvod varovného „hlášení“ naleznete
v Návodě k obsluze přísroje.

Upozornění:
Texty nejsou zpracovány lékařem ani osobou s akreditací Evropské unie.
V případě potřeby vyhledejte lékařskou pomoc. Užití ryzích kovů k léčebným účelům není v Evropské unii schváleno. Uvedené texty jsou vyjádřením svobodné vůle diskutujících s administrátorem a slouží pouze jako studijní materiál pro odborníky. Uvedené informace nelze považovat za doporučení, návod k používání (užití) ani návrh obchodní dohody.


► Reaguji na odpověď

Já se moc omlouvám. Neměl jsem volnou hnědou skleničku, tak jsem vyrobenou desítku dal přímo do prázdné skleničky od aqui pro injektione. A pak jsem při další výrobě omylem sáhl po sklenici vody ve které už byl ale ten hotový koloid. Přístroj to tedy naštěstí zjistil a nepustil mi tu výrobu dál. Moc mě to mrzí a omlouvám se za planý poplach.
Jsem hrozně rád, že se s přístrojem nic nestalo. Děkuji vám za rychlou odpověď.Zilka

 

Pro soulad se zákony EU o Ochraně osobních údajů,
není od roku 2018 možné vkládat dotazy přímo návštěvníkem stránek.


Zde zveřejňujeme nově jen všeobecné dotazy z kontaktního formuláře,
 nebo telefonické linky zákaznické podpory.
Zveřejněný dotaz je vždy anonymní a není z něj možné identifikovat tazatele.

Odpovědi nejsou zpracovány odborníkem, který má akreditaci Evropské unie
a jsou tak určeny pouze ke studijním účelům.

Zveřejněné odpovědi nelze považovat za návod, doporučení k dávkování, užívání, nebo léčbě.

Vyhrazujeme si právo neodpovídat na:
Reklamu.
Texty s vloženými odkazy na přesměrování.
Otázky na které jsou již na našem webu odpovědi a podobně.

Design by Artfocus